דילוג לתוכן ראשי

קורסים

  • ניהול פרויקטים (40108)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    ניהול הפרויקט הינו משימה מורכבת, הדורשת שימוש בכלים מתוחכמים וממוסדים, וכוללת היבטים של תכנון תכולות, איכות לוחות זמנים, הקצאת משאבים, ועלויות.

    רוב הארגונים מודעים כיום לעובדה שעיקר הפעילות השוטפת שלהם וכפועל יוצא ממשאביהם מושקעים בפרויקטים. לאור זאת ברור כי הצלחת הארגונים תלויה, במידה רבה, בניהולם הנכון של אותם פרויקטים. על בסיס מודעות זו הפך תחום ניהול הפרויקטים לתחום דינמי, המתפתח ונותן מענה לדרישות השוק, באמצעות כלים, שיטות, תחומי ידע ומתודולוגיות שפותחו לשם כך.

    בשנים האחרונות אנו עדים לפיתוח תקינה בינלאומית לתחום ניהול הפרויקטים, שאומצו על ידי ארגונים רבים, ואשר מחייבים לנהל פרויקטים במתכונת מובנית המשתמשת בידע ממוסד הקיים בתחום, ובכלים ושיטות מתוחכמים בעלי יתרון מוכח להשגת הצלחה. יחד עם התקינה פותחו כלים רבים לתמיכה במנהלים וסיוע לקבלת החלטות טובות ונכונות שישפרו את ביצועי הארגונים השונים.

    קורס ניהול הפרויקטים נועד להקנות למנהלים ידע במיומנויות ניהול פרויקטים, שיסייעו למנהל הפרויקט במילוי תפקידו. הקורס יתמקד בהיכרות בסיסית עם מושגים מעולם ניהול הפרויקטים, תכנון פעילות הפרויקט, כלי ניהול פרויקטים ושיטות מעקב ובקרת פרויקטים ובמסגרת הלימוד יוצגו ויודגמו גישות, שיטות וטכניקות שתסייענה למנהל הפרויקט לנהל את מכלול התהליכים לביצוע מוצלח של פרויקט.

    הקורס מבוסס על ה- PMBOK, המתודולוגיה של הארגון הבינלאומי לניהול פרויקטים (PMI), הקורס כולל הרצאה פרונטלית ותרגול
  • מערכות ניהול קשרי ל (40222)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    בקורס נכיר את תפיסת ניהול הקשר עם הלקוחות - עבר והווה .

     נכיר את הטכנולוגיות המאפשרות מימוש תפיסת CRM– במאמץ הארגוני למכור ולנצח בתחרות העזה על לקוחות העתיד.

    דגש מיוחד יושם על הקשר עם הלקוחות במעגל של לקוח פוטנציאלי , מתן שירות ללקוחות ועד ללקוח ממליץ

    מערכות לניהול קשרי לקוחות יילמדו לעומק לגבי רכיביהן, מקומן בארגון, תפקידן התפעולי והאסטרטגי, תמיכתן בהתפתחות הארגון ושיפור כושרו התחרותי.