דילוג לתוכן ראשי

קורסים

  • ממשקי משתמש ביישומי סלולר (10218)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    מוצרי שוק המובייל ביניהם הטלפון החכם,הטאבלטים, הטלוויזיה החכמה והמכונית החכמה

    הם כיום חלק בלתי נפרד מחיינו.

    יכולת המחשוב והסנסורים המורכבים במוצרים אלו כמו קול, טקסט, תנועה וכדומה

    מאפשרים למשתמשי הקצה לבצע מספר משימות בו זמנית על גבי מספר ממשקים המשולבים ביניהם.

    ממשק למשתמש שבו ריבוי טכנולוגיות מאפשר, אם תוכנן ועוצב בחשיבה ממוקדת לקוח

    לבצע משימות מורכבות כפשוטות בעזרת דיבור, תנועה, מגע, הקלדה, הקשה ועוד.

    לתכנון ויישום ממשק למשתמש במובייל המבוסס על דרישות המשתמש וניתוח משימותנדרש ידע מקיף ומתוחכם של המרכיבים ויישום מותאם.

    בקורס נדון בעולם המובייל גם מהפן הטכנולוגי, ונתמקד בפן של עיצוב הממשקואף באספקט של המשמעות השיווקיות והעסקיות מול המשתמשים.
  • סדנת יזמות וקידום מיזמים דיגיטליים (10231)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    מה הבעיה שאתם באים לפתור?

    יזמות בעולם דיגיטלי דורשת הכרות עם השוק, בדיקה בשטח של הצורך במוצר/שירות,

    על איזה כאבים הוא עונה, הגדרת קהל המטרה, בחינת הפתרונות האפשריים,

    שיווק, קידום והפצה, בחירת מודל עסקי, הקמת חברה, גיוס כספים, אופציות ומניות

    וכל מה שיזם צריך לדעת כדי להתחיל.
  • מבוא לשיווק (40109)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    הקורס מציג מסגרת לניתוח בעיות שיווקיות וזיהוי אלטרנטיבות לפתרונן ומקנה ידע בסיסי, תיאורטי ויישומי, בהבנת עולם השיווק המודרני ואופן ניהולו בארגונים בצורה הוליסטית. במהלך הקורס תוצג "השפה השיווקית" באמצעות סקירה של מושגי יסוד ותהליכים, תוך התייחסות לסביבת המיקרו (הכוללת לקוחות ומתחרים) והן לסביבת המאקרו (הכוללת השפעות חיצוניות מסוגים שונים).
  • ממשקי אדם מחשב (40220)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    הקורס מקנה כלים לתכנון, עיצוב, יישום והערכה של ממשקי אדם-מחשב מנקודת ראות של המשתמש בדגש על הבנת הפסיכולוגיה שלו.

     

    בקורס ילמדו גישות לעיצוב ממשק תוך הבנה מעמיקה של צרכי המשתמש, טכניקות של בחינת שמישות הממשק ושיטות להערכת איכותו

     

    הקורס כולל לימוד חומר תיאורטי בשילוב דוגמאות ממשקים מוכרים הנמצאים בשימוש יומיומי ועבודה מעשית של תיכון, עיצוב ויישום ממשק משתמש בתוכנה ייעודית לבניית אב טיפוס.