דילוג לתוכן ראשי

אתר המרצה מר טאובקין ויקטור

קורסים

  • מבוא לתכנות מערכות (10010)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    בקורס נלמדים העקרונות הבסיסיים והמתקדמים של שפת התכנות C:

     

    מצביעים, הקצאות זיכרון, מבנה פרויקט מורכב, פונקציות גנריות, סיביות וקבצים, תהליך וכלי פיתוח.
  • בינה מלאכותית לפיתוח משחקים (10207)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    הפילוסופיה של AI, ייצוג ידע ואלגוריתמים לפתרון בעיות. הצגת מגוון אלגוריתמים של בינה מלאכותית עם דגש על אלגוריתמי חיפוש.

    תיאור מגוון בעיות שניתנות לפתרון באמצעות השיטות של בינה מלאכותית. הדגמה ויישום האלגוריתמים הנ"ל בתכנות משחקים.
  • פיתוח משחקים (10220)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    סקירת סוגי המשחקים ובעיות הקשורות לתחום זה. לימוד סביבת הפיתוח Unity3D.

    הגדרת אובייקט משחק, טרנספורמציות בסיסיות, מאפייני צבע, חומר ,הגדרות של גוף קשיח, הוספת מקורות אור.

    הוספת סקריפט בשפת C#. בניית משטחים (Terrains) ואובייקטים נלווים כגון: עצים, דשא, אגמים. בנייה/יבוא מודלים תלת-ממדיים,

    הוספת תנועה, זיהוי התנגשויות, הנפשה (אנימציה), הוספת ליווי קולי, הוספת תפריטים ואלמנטים של ממשק משתמש (UI).

    בניית מערכת AI ותכנות NPC. FSM, Raycast,

    ביצוע ירי, הוספת אויבים.
  • סדנא בנושא עיצוב ופיתוח משחקי מחשב (10267)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    במסגרת הסדנא נדון בנושאים הבאים: המשחק מתחיל ברעיון. איזה רעיון ניתן/כדאי לבחור למשחק? מה יכול להיות מקור הרעיון? מה הן הדרכים השונות להעשרת המשחק הבסיסי? המשחקים מיועדים לקהל היעד ספציפי. איך ניתן להתאים משחק בסיסי לקבוצות העיד שונות? מה מצפות מהמשחק קבוצות היעד השונות? בניית עולמות וכללי המשחק. למידת עקומת העניין. הוספת סיפור סביב המשחק. האם ניתן לייצר סיפור מותאם למשתמש? מה הם התפקידים והמקצועות הנחוצים לפיתוח המשחקים?
  • גרפיקה ממוחשבת (10342)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    במסגרת הקורס יוסברו עקרונות גרפיקה ממוחשבת דו- ותלת-ממדית.

    אלה טרנספורמציות, היטלים, הצללה ותאורה, עבודה עם מרקמים ועוד מספר נושאים.
  • פרויקט גמר למדעים1 (11402)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    במסגרת הקורס, ייחשף הסטודנט לכל שלבי הפיתוח של אפליקציה או חבילת תוכנה כולל: עיצוב ופיתוח היישום, עיצוב הממשק, יישום אלגוריתם, בחירת ארכיטקטורה ושילוב מסדי נתונים, יישום מתודולגיה, חשיבה ביקורתית, פיתוח ובדיקות מקצה לקצה, תיעוד ומצגת, עבודת צוות וניהול פרויקטים
  • פרויקט גמר למדעים2 (11403)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    זהו קורס המשך אשר במסגרתו ייחשף הסטודנט לכל שלבי הפיתוח של אפליקציה או חבילת תוכנה כולל: עיצוב ופיתוח היישום, עיצוב הממשק, יישום אלגוריתם, בחירת ארכיטקטורה ושילוב מסדי נתונים, יישום מתודולגיה, חשיבה ביקורתית, פיתוח ובדיקות מקצה לקצה, תיעוד ומצגת, עבודת צוות וניהול פרויקטים.