קורסים
- מבוא לתכנות מערכות (10010) תקציר הקורס:
- בינה מלאכותית לפיתוח משחקים (10207) תקציר הקורס:
- פיתוח משחקים (10220) תקציר הקורס:
- סדנא בנושא עיצוב ופיתוח משחקי מחשב (10267) תקציר הקורס:
- גרפיקה ממוחשבת (10342) תקציר הקורס:
- פרויקט גמר למדעים1 (11402) תקציר הקורס:
- פרויקט גמר למדעים2 (11403) תקציר הקורס:
תקציר:
בקורס נלמדים העקרונות הבסיסיים והמתקדמים של שפת התכנות C:
|
תקציר:
הפילוסופיה של AI, ייצוג ידע ואלגוריתמים לפתרון בעיות. הצגת מגוון אלגוריתמים של בינה מלאכותית עם דגש על אלגוריתמי חיפוש. |
תקציר:
סקירת סוגי המשחקים ובעיות הקשורות לתחום זה. לימוד סביבת הפיתוח Unity3D. הגדרת אובייקט משחק, טרנספורמציות בסיסיות, מאפייני צבע, חומר ,הגדרות של גוף קשיח, הוספת מקורות אור. הוספת סקריפט בשפת C#. בניית משטחים (Terrains) ואובייקטים נלווים כגון: עצים, דשא, אגמים. בנייה/יבוא מודלים תלת-ממדיים, הוספת תנועה, זיהוי התנגשויות, הנפשה (אנימציה), הוספת ליווי קולי, הוספת תפריטים ואלמנטים של ממשק משתמש (UI). בניית מערכת AI ותכנות NPC. FSM, Raycast, |
תקציר:
במסגרת הסדנא נדון בנושאים הבאים: המשחק מתחיל ברעיון. איזה רעיון ניתן/כדאי לבחור למשחק? מה יכול להיות מקור הרעיון? מה הן הדרכים השונות להעשרת המשחק הבסיסי? המשחקים מיועדים לקהל היעד ספציפי. איך ניתן להתאים משחק בסיסי לקבוצות העיד שונות? מה מצפות מהמשחק קבוצות היעד השונות? בניית עולמות וכללי המשחק. למידת עקומת העניין. הוספת סיפור סביב המשחק. האם ניתן לייצר סיפור מותאם למשתמש? מה הם התפקידים והמקצועות הנחוצים לפיתוח המשחקים?תקציר:
במסגרת הקורס יוסברו עקרונות גרפיקה ממוחשבת דו- ותלת-ממדית. |