דילוג לתוכן ראשי

קורסים

  • מערכות ניהול קשרי ל (40222)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    בקורס נכיר את תפיסת ניהול הקשר עם הלקוחות - עבר והווה .

     נכיר את הטכנולוגיות המאפשרות מימוש תפיסת CRM– במאמץ הארגוני למכור ולנצח בתחרות העזה על לקוחות העתיד.

    דגש מיוחד יושם על הקשר עם הלקוחות במעגל של לקוח פוטנציאלי , מתן שירות ללקוחות ועד ללקוח ממליץ

    מערכות לניהול קשרי לקוחות יילמדו לעומק לגבי רכיביהן, מקומן בארגון, תפקידן התפעולי והאסטרטגי, תמיכתן בהתפתחות הארגון ושיפור כושרו התחרותי.