דילוג לתוכן ראשי

קורסים

  • ניהול פרויקטים (40108)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    ניהול פרויקטים כיום הוא משימה מורכבת, הדורשת כלים ממוסדים ומתוחכמים, הכוללים היבטים של תכנון תכולות, איכות, לוחות זמנים, הקצאת משאבים, ועלויות. בעזרת כלים כמו MS-Project לניהול מתקדם של לוחות זמנים ו-Monday לניהול צוותים ומשימות בצורה שיתופית, הסטודנטים יכירו דרכים יעילות יותר לניהול פרויקטים.

     

    תחום ניהול הפרויקטים מתפתח בקצב מהיר עם דרישות שוק גבוהות לתכנון ובקרה מיטביים. ארגונים רבים מאמצים כלים ושיטות ממוחשבות, כולל AI, המאפשרים ניהול מדויק וייעול המשאבים. התקינה הבינלאומית בתחום, כגון PMBOK, מספקת מסגרת מובנית לניהול פרויקטים, ועוזרת לתמוך במנהלים באמצעות כלים להחלטות מושכלות ויעילות גבוהה יותר. התוכנית מכוונת להקנות כלים ולימוד השימוש בהם בהקשרי הניהול, תוך דגש על שילוב טכנולוגיות מודרניות לייעול התהליכים והפקת תובנות בזמן אמת.

     

    במסגרת הקורס, הסטודנטים יידרשו לכתוב מסמך ייזום לפרויקט, שיוגש באופן אישי, תוך שימוש ביכולות AI להגדרות, תכנון, חיזוי ובקרה. בחלקו השני של הקורס, יחולקו צוותי פרויקט לביצוע אפיון פרויקט, על בסיס מסמכי ייזום שיקבלו. הצוותים יידרשו לכתוב מסמך אפיון, להציג אותו בכיתה ולתת הערכת עמיתים להצגה של קבוצות אחרות, על בסיס קריטריונים מוגדרים.

     

    הקורס מתמקד בהכרת מושגים בסיסיים מעולם ניהול הפרויקטים, תוך לימוד שיטות לניהול, מעקב ובקרה של פרויקטים. בנוסף, הוא מדגים גישות וטכניקות מתקדמות, כולל שילוב AI, המסייעות למנהלי פרויקטים להצליח וליישם תהליכים מתקדמים.
  • מערכות ניהול קשרי ל (40222)
  • תקציר הקורס:

    תקציר:

    בקורס נכיר את תפיסת ניהול הקשר עם הלקוחות - עבר והווה .

     נכיר את הטכנולוגיות המאפשרות מימוש תפיסת CRM– במאמץ הארגוני למכור ולנצח בתחרות העזה על לקוחות העתיד.

    דגש מיוחד יושם על הקשר עם הלקוחות במעגל של לקוח פוטנציאלי , מתן שירות ללקוחות ועד ללקוח ממליץ

    מערכות לניהול קשרי לקוחות יילמדו לעומק לגבי רכיביהן, מקומן בארגון, תפקידן התפעולי והאסטרטגי, תמיכתן בהתפתחות הארגון ושיפור כושרו התחרותי.