קורסים
- ממשקי משתמש ביישומי סלולר (10218) תקציר הקורס:
- סדנת יזמות וקידום מיזמים דיגיטליים (10231) תקציר הקורס:
- מבוא לשיווק (40109) תקציר הקורס:
- ממשקי אדם מחשב (40220) תקציר הקורס:
תקציר:
מוצרי שוק המובייל מתייחסים לא רק למכשירי טלפון וטאבלטים. מערכות ניידות היום מתקיימות גם בתחום הרפואה, הלבישים, IOT ועוד. והם כבר היום חלק בלתי נפרד מחיינו. יכולת המחשוב והסנסורים המורכבים במוצרים אלו כמו קול, טקסט, תנועה וכדומה מאפשרים למשתמשי הקצה לבצע מספר משימות בו זמנית על גבי מספר ממשקים המשולבים ביניהם. ממשק למשתמש שבו ריבוי טכנולוגיות מאפשר, אם תוכנן ועוצב בחשיבה ממוקדת לקוח לבצע משימות מורכבות כפשוטות בעזרת דיבור, תנועה, מגע, הקלדה, הקשה ועוד.
לתכנון ויישום ממשק למשתמש במובייל המבוסס על דרישות המשתמש וניתוח משימות נדרש ידע מקיף במחקר, הגדרת משתמשיםות וניהול דרישות מותאם לקוחות בהיבטי אפיון, עיצוב ויישום. |
תקציר:
מה הבעיה שאתם באים לפתור?
יזמות בעולם דיגיטלי דורשת הכרות עם השוק, בדיקה בשטח של הצורך במוצר/שירות, על איזה כאבים הוא עונה, הגדרת קהל המטרה, בחינת הפתרונות האפשריים, שיווק, קידום והפצה, בחירת מודל עסקי, הקמת חברה, גיוס כספים, אופציות ומניות |
תקציר:
הקורס מציג מסגרת לניתוח בעיות שיווקיות וזיהוי אלטרנטיבות לפתרונן ומקנה ידע בסיסי, תיאורטי ויישומי, בהבנת עולם השיווק המודרני ואופן ניהולו בארגונים בצורה הוליסטית. במהלך הקורס תוצג "השפה השיווקית" באמצעות סקירה של מושגי יסוד ותהליכים, תוך התייחסות לסביבת המיקרו (הכוללת לקוחות ומתחרים) והן לסביבת המאקרו (הכוללת השפעות חיצוניות מסוגים שונים).תקציר:
הקורס מקנה כלים לתכנון, עיצוב, יישום והערכה של ממשקי אדם-מחשב מנקודת ראות של המשתמש, בדגש על הבנת הפסיכולוגיה שלו. בקורס ילמדו גישות לעיצוב ממשק תוך הבנה מעמיקה של צרכי המשתמש, טכניקות של בחינת שמישות הממשק ושיטות להערכת איכותו הקורס כולל לימוד חומר תיאורטי בשילוב דוגמאות ממשקים מוכרים הנמצאים בשימוש יומיומי |