קורסים
- סמינר במערכות מידע ותעשייה חכמה (40001)
- מבוא למערכות מידע (40006) תקציר הקורס:
- ארגונים בעידן הדיגיטלי (40010) תקציר הקורס:
- מבוא לאנליטיקה עסקית (40011)
- ניהול פרויקטים (40108) תקציר הקורס:
- מערכות ניהול קשרי ל (40222) תקציר הקורס:
- ניהול פרויקטים ומערכת (66007) תקציר הקורס:
- תכנון וניהול חוויית לקוח בעידן הדיגיטלי (66109) תקציר הקורס:
תקציר:
הקורס מקנה לסטודנטים הבנה של הקשר בין מערכות המידע וביצועי הארגון. במסגרת הקורס, ילמדו הסטודנטים את מטרות הארגון בשימוש במערכות המידע, הסביבות השונות בהן פועלת מערכת המידע, טכנולוגיות המחשוב, השגת מצוינות תפעולית בארגון תוך ניצול מערכות המידע, פיתוח מוצרים ושירותים חדשים בארגון, פיתוח קשרי הלקוחות וספקי הארגון באמצעות טכנולוגיות המידע, שיפור בתהליכי קבלת החלטות בארגון והשגת יתרונות תחרותיים. הקורס כולל דוגמאות של ארגונים והשימוש במערכים וכלים אלו. |
תקציר:
הקורס מורכב מהרצאות בהן יוצגו היבטים תיאורטיים ויישומיים באמצעות ניתוח אירועים, מאמרים, סרטים ותרגול.תקציר:
ניהול פרויקטים כיום הוא משימה מורכבת, הדורשת כלים ממוסדים ומתוחכמים, הכוללים היבטים של תכנון תכולות, איכות, לוחות זמנים, הקצאת משאבים, ועלויות. בעזרת כלים כמו MS-Project לניהול מתקדם של לוחות זמנים ו-Monday לניהול צוותים ומשימות בצורה שיתופית, הסטודנטים יכירו דרכים יעילות יותר לניהול פרויקטים.
תחום ניהול הפרויקטים מתפתח בקצב מהיר עם דרישות שוק גבוהות לתכנון ובקרה מיטביים. ארגונים רבים מאמצים כלים ושיטות ממוחשבות, כולל AI, המאפשרים ניהול מדויק וייעול המשאבים. התקינה הבינלאומית בתחום, כגון PMBOK, מספקת מסגרת מובנית לניהול פרויקטים, ועוזרת לתמוך במנהלים באמצעות כלים להחלטות מושכלות ויעילות גבוהה יותר. התוכנית מכוונת להקנות כלים ולימוד השימוש בהם בהקשרי הניהול, תוך דגש על שילוב טכנולוגיות מודרניות לייעול התהליכים והפקת תובנות בזמן אמת.
במסגרת הקורס, הסטודנטים יידרשו לכתוב מסמך ייזום לפרויקט, שיוגש באופן אישי, תוך שימוש ביכולות AI להגדרות, תכנון, חיזוי ובקרה. בחלקו השני של הקורס, יחולקו צוותי פרויקט לביצוע אפיון פרויקט, על בסיס מסמכי ייזום שיקבלו. הצוותים יידרשו לכתוב מסמך אפיון, להציג אותו בכיתה ולתת הערכת עמיתים להצגה של קבוצות אחרות, על בסיס קריטריונים מוגדרים.
|
תקציר:
בקורס נכיר את תפיסת ניהול הקשר עם הלקוחות - עבר והווה . נכיר את הטכנולוגיות המאפשרות מימוש תפיסת CRM– במאמץ הארגוני למכור ולנצח בתחרות העזה על לקוחות העתיד. דגש מיוחד יושם על הקשר עם הלקוחות במעגל של לקוח פוטנציאלי , מתן שירות ללקוחות ועד ללקוח ממליץ |
תקציר:
בעידן הטכנולוגי הנוכחי תהליכי ניהול מערכות ופרויקטים מקצועי מהווים את מנוף הצמיחה המרכזי של ארגונים שונים. מהנדסים ומנהלים אחרים בארגו נדרשים ליזום ולקדם רעיונות חדשים, תוך מתן דגש לניתוח הצורך של הלקוחות השונים – פנימיים וחיצוניים. מנהלי פרויקטים ואנשי מקצוע אחרים נדרשים לפתח מיומנויות ניהול רכות, יזמות וזאת בנוסף לשליטה בכלי בקרה ומעקב על הפרויקטים השונים. במסגרת הקורס נציג נושאים מתקדמים בניהול יזמות ופרויקטים ובינהם: חדשנות פנים ארגונית, מנהיגות, ניהול שינויים, איכות, ניהול בעלי עניין, תקשורת בפרויקט, מיקור חוץ, ניהול חוזה הפרויקט, מודלי פיתוח, פוליטיקה ארגונית, ניהול פורטפוליו ועוד. כחלק מתוכנית הלימודים נשלב שימוש במערכות AI, בהתאם לצרכים המשתנים בתהליכים השונים וליעוד המתאים. |
תקציר:
תכנית הקורס נועדה להקנות הכרות עם עולם הטרנספורמציה הדיגיטלית ועם הכלים המאפשרים אותה בארגונים, בדגש על חווית הלקוח בעידן זה. בכדי להתקיים בעולם המשתנה, נדרשים ארגונים למעבר של שינויים בתהליכים העסקיים בדגש על שינוי תוך הישענות על כלים דיגיטליים. הסטודנטים ילמדו להכיר בקורס כלים לניהול ושיפור חווית הלקוח תוך מבט על שימוש נכון בהם כך שיתמכו בשינוי אותו ארגונים רוצים להוביל ובדרכי המדידה לאורך זמן, בכדי להבטיח הצלחה. חווית לקוח חיובית הופכת לגורם מבדל בין עסקים, ולזו שיכולה להבטיח את שביעות הרצון של הלקוח עד כדי שיהפוך לממליץ. פעמים רבות, המעבר לעולם דיגיטלי יותר, משולב חווית לקוח מיטבית טומן יתרונות לארגונים גם בהיבטים של יעילות תפעולית . הגדרה של מדדים נכונים , ושילוב יכולות המדידה לאורך הפרויקטים , יובילו לשינוי אותו ארגונים רוצים להשיג. |